دانه آفتابگردان و بیماری کلیه

شنبه 26 اسفند 1391
ن : lafee

دانه آفتابگردان و بیماری کلیه

 

دانه آفتابگردان میان وعده مشترک برای بسیاری از مردم است. با این حال، آن است که همیشه یک انتخاب خوب نیست، به ویژه هنگامی که کلیه ها و بیماری است.
 
بیماری کلیه
 
کلیه ها اندام های مهم برای حذف سموم، بیش از حد مایعات و الکترولیتهای اضافی، مانند سدیم و فسفر است. زمانی که کلیه ها و بیماری ها، مواد زائد، بیش از حد الکترولیت ها و یا مایعات در بدن، باعث علائم مختلف از قبیل تورم، اختلال الکترولیت ها و غیره
 
دانه آفتابگردان
 
دانه آفتابگردان هستند هدیه ای از آفتابگردان زیبا است که اشعه های از گلبرگ ناشی از زرد روشن است، نگاه کنید به نوک به مرکز است.گل تولید دانه های سبز مایل به خاکستری و یا سیاه و سفید در اشک کاهش یافته است پوسته شکل گرفته است خاکستری یا سیاه و سفید است که اغلب ویژگی های راه راه سیاه و سفید روکش می باشد.
 
با این حال، دانه آفتابگردان برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مطرح شده است، به دلیل آن است که غنی از سدیم و فسفر است.
 
همانطور که در بالا ذکر شد، بیماری های کلیوی ممکن است به تورم می شود. مصرف آب و مصرف سدیم دو عامل عمده تورم به بدتر. به عنوان دانه آفتابگردان سرشار از نمک است، در نتیجه، آن را ممکن است علائم و نشانه های بیماری کلیه را تشدید کنند.
 
تنقلات دیگری که بالای سدیم عبارتند از: کراکر، چیپس سیب زمینی، چیپس ذرت، چوب شور، چیپس نان ذرت مکزیکی، آجیل، پاپ کورن و غیره
 
زمانی که کلیه ها بیمار، آنها شکست خواهد خورد فسفر بیش از حد را از خون بردارد، باعث هیپرکالمی. برای کاهش خطر ابتلا به این مشکل، افراد مبتلا به بیماری های کلیوی پیشنهاد را به غذاهای غنی از فسفر است.
 
علاوه بر دانه آفتابگردان، غذاهای دیگر که در فسفر عبارتند از:
 
جوانه گندم، دانه های کدو تنبل، سبوس، تخمه کدو، تخمه هندوانه، پنیر، دانه کنجد، Tahini، آجیل (برزیل و کاج)، بذر کتان، سویا بوداده (بطور)، بیکن و غیره


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.